CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday 23 November 2006

hari sasak kan service dst...

do u guys realised that the service today is so damn menyakit kan hati kitani semua??I have been receiving msgs mcm balik2...the same one lagi tu..boring jua baca tu...pikir tah dari siapa kah..hehehe....as if~~~..

Just got back from KB..kami ada mkn2 cikit arah my aunt...was there since afternoon..Jalan jua lah wif my lil cuz [B]..ia kan bali vcd barbie...so "we" (me n her!!)went to the soon lee yng masih lagi baru di kb ato..she's only 5 and my gosh...kids nowadays ya...pandai ia mencari d mana tempat cartoon...so we bght crita Barbie The 12 Dancing Princesses..and satu lagi was the Barbie 3in1 dvd...ada crita Rapunzel, Nutcracker and Swan Lake..(i was abt to type sawan lake..apakan...!!)Sekali as soon as sampai rumah.., kami liat...bersama..ada plng additional penonton yng mulutnya inda beranti becakap...tapi kan..crita yng bertitle 12 dancing princesses atu siok..kami liat separuh saja..psal kan ke rumah sebalah lagi...hehehe...so esok boleh sambung frm whr i left off...

So d rumah yng sebalah..(bisai ni my aunt n uncle ani..dorg tinggal sebalah menyebalah..arh perumahan di Kpg Pandan ah!!)I was tolong-ing them cleaning the house coz baru siap betambah..pindah kan things...and macam2 lah aktibiti yng berlaku di dlm rumah yng masih luas atu....mkn was good..(not that i ate bnyk le..!!)

Btw, i met one of my fwen masa di soon lee...so, kami crita n crita n crita sampai my lil cuz naik bosan...it was so clear that ia boring berabiz..and complaining "batah eh"...sangal- lah kaki nya...huh??kenapa ia mcm ani??Tapi sudah kami balik...gembira ia...n tanya siapa lah....ada2 saja kan...

Oh well...saya mahu tidur lah...pasal esok bangun awal lah...am playing golf wif my aunt...di panaga..(walking kali tu ah!!)So..wish me luck...hehe..mcm tah tournament...

soooo all good people...gd nyte...selamat malam...
*muahz...*

2 comments:

jack said...

so how was your game babe? Play with me sometimes..

~dee~ said...

no probs..u let me know when!!I think am playing again this friday..(hehehe!!)